Monday, April 2, 2012

Aku JatuH CinTa Pada..

Hah? Aku jatuh cinta? Pada siapa? Hehehehe...
dupdap dupdap
Pada siapa lagi kalau bukan pada 'si dia' yang membuatku tertarik terkenang dia tiap masa..
Sejak aku jumpa dia di laman mukabuku..
Tak lena tidur dibuatnya..terbayang-bayang di ruang mata, 'si dia' yang cute tu...
Rasa nak peluk jer 'si dia' dengan perasaan geram..
Kerna dia terlalu comel yang akan ku dakap dengan erat sekali..
Berbunga hati...kembang setaman...


Hah! jangan salah sangka...
Jangan salah faham deh...
Meh duduk sini deh..nak certe cikit...
Nak taw tak aku jatuh cinta pada siapa? Ala yang aku certe yang aku jumpa dekat laman mukabuku tu..
Hah..nak taw siapa 'si dis' tu? nak tak?
huh, bersepah hati aku..tu dia nak kasi kat 'si dia'..
Korang nak lihat tak gambar 'si dia' aku ni?
Nak? jap deh..nanti aku letak..
Banyak aku curi gambar 'si dia'..
Aku download senyap-senyap...hehehe
Jahat tul aku..hehehe..apahal lah...
Gambar 'si dia' sudah aku letak di skrin netbook aku..hehehe..
Tiap masa aku tengok..
Okeylah kesian pulak kat korang..
aku akan kasi tahu siapa yang buat aku jatuh cinta..

Dia nielah buat aku jatuh cinta...Tak lain tak bukan dia nie..hihihihi

comey kan..
Korang pernah tengok tak kuncing berkaki pendek atau namanya munchkin...
Badan dia panjang kaki pulak pendek memang comel gila lah..
Nah nak tunjuk kat korang gambar 'si dia' yang aku 'curi' nie..

tu dia..




Kalau korang perasanlah dia sebijik serupa dengan si garfield..
Bukan garfield kartun tu...
Yang ada orang betul tu..
issk..susah nak terang ..
        nah tengok gambar lah...Bukan dia nie..

Tapi dia nie...memang comellah..




Masa mula-mula tengok dah geram tengok dia nie..
Cara dia jalan..fuh..
Korang percaya tak..???
Tengok di atas ni..
Apa pendapat korang???


bergaya betul...
Ikut hati aku aku nak bela jer dia nie..
Tapi kat rumah aku tu ada yang takut 'si dia' nie..
Geli katanya..
Kepada 'kat rumah aku yang takut kucing'
Jangan marah kalau aku kutuk mu nie..
Jangan serang aku pulak deh..
Hahaha..



Hah, sekarang korang dah tahu kan siapa yang telah membuat ku jatuh cinta..
Dan korang dah tahukan siapa 'si dia' nie kan..
Jangan marah kalau buat saya buat anda geram..
Apa-apa puin terima kasih kerna sudi baca entry saya nie..
Betul tak entry nie..hahahaha

Sunday, April 1, 2012

KPL..KPL..

assalamualaikum....
hah! dah lama sgt tak update blog ni..tuptup dah masuk bln april
nak buat cam na kan..sbuk isi borang..
borang tulah borang nie lah..
beselah baru lps dpt rsult..
sebut pasal borang..aissh geram betullah..
susah betul nk isi borang kpl spm..
asyk tak bleh jer..
dah lah tarik tutp dah hmpir..
arrrrr...ttekan betullah mcm nie..
pepe pown akan ku ushakan smpai dpt..
jgn lari!!!!!